آی آدمــــــــــا
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
آی آدمــــــــــا

حافظه ی آدم های غمگین قوی است!!

 

میدانند کجا و کدام خیابان، آن روز مردند!!

 



زندگى:
کلاهت رابه هوابیانداز…


 

که من دیگرجان بازى کردن ندارم.
توبردى…

 

 

 

گاهى…

 

آنکس ک میخنددومیخنداند…

 

میخواهدحواست راازچشمان گریانش پرت کند…

 

عشق مثل آبه میتونی تودستات قایمش کنی

 

ولی یه روزدستاتوبازمیکنی میبینی

 

همش چکیده بدون اینکه بفهمی

 

 

 

آمدنت را دوست دارم

 

برعکس نفسم!

_______________________________________________________________________

 

لعنت به خیابان هایی که فروختن “مواد”

 

درآن آزاد است اماگرفتن “دستان” کسی که

 

دوستش داری درآن جرم است!!!

 

بعضی آدمامیدونن ک رفتنشون

 

داغونت میکنه ب خاطرهمین تایه چیزی میشه

 

تهدیدبه رفتن میکنن

 

 

 

هربارک خواستم فراموشت کنم ماندنى ترشدى!

 

 

 


ستاره هاهیچ وقت ازیادآسمان نمیروند.

 

بگذارقلب من آسمان باشدویادتوستاره.

 

 

 

امروزآینه

 

حزن چهره ام راتاب نیاورد

 

شکست

 

ومن ماندم وهزارتکه تنهایی…

 

 

 

 

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافی ست 

 

 

 

لازم نیست آن را در قلبش فرو کنی یا
 
 
گلویش را با آن بشکافی,

 

 

پرهایش را بزن ...خاطره پریدن
 
 

 

با او کاری می کند که خودش را
 
 
به اعماق دره ها پرت کند
 
 
خدایا به تو سپردمش…
 
 
فقط یه خواهشی دارم…
 

یه روزی…
 

یه جایی…
 

بغل یه غریبه…
 

مسته مست…
 

بد جوری یاد من بندازش
 
 
خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار . . .
 

خسته ام . . .
 

یا طلبم را بده یا طلبت را بگیر . . . !
 
 
 
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
 
 
امشب تمامشان را بسوزان
 
 
شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت17:49---29 آبان 1392
سلام دوست عزیز

بهتون تبریک میگم وبلاگ خوبی دارید اگه تونستید یه سر به سایت من هم بزنید

http://jazebehha.ir/


پاسخ:حتما یه سری میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا